donderdag 5 februari 2015

Op vrije voeten...eindelijk

De dag na de stamcellen dat was het vandaag, een beetje onwennig. De behandelingen zijn nu klaar en het gedoe aan mijn lijf een beetje over. Ook mocht het infuus van de juge lijn eraf heerlijk zo op vrije voeten. Niet dat slingerende apparaat er aan oppassen en gedoe, wauw opgelucht. En ja ik moest wel beloven heel goed te drinken, das niet moeilijk. Ik voel ook wel van alles pruttelen in mijn lijf, maar het belangrijkste is de cellen zitten er in. Ja en dan is het nu afwachten ga nu de zgn diptijd in dat betekend dat cellen zich moeten nestelen en op moeten komen als gezond groeiende rode cellen. Dat duurt even ze zien eerst de witte stijgen en daarna rood en trombo. Kortom ik wacht op het beter worden.

Ik moet wel zeggen dat de paniek etc is afgenomen lang leve de medicatie, want flippen als je zo bent is klote met de grote K. Ze hebben hier veel expertise in huis en zetten het ook fors in, waar ik heel blij om ben want dan voel je echt gezien en gehoord. Soms loopt het wel even over diverse schakels maar er gebeurt tenminste wat, wachten erop is niet altijd leuk maar ook dat komt goed! Ik denk dat ook het door het vergelijken van ziekenhuizen wat je dan toch zelf doet, niet veel goede dingen ervaart en dat het wel veel stress brengt. Maar ja houdt dat maar zo eens tegen, NOT! En dat maakt het dubbel rot zo een overplaatsing en heb je tijd nodig te wennen, hier zijn ook gewoon lieve mensen je moet je wel even anders opstellen.

Mijn zus, Josephine is hier nu voor de tweede dag bij mij en morgen is ze er ook nog de hele dag, ik vind dit superfijn. Wel jammer dat de reden van samenzijn zo'n beroerde is, maar toch ik ben blij. We kletsen veel en wat spelletjes en we snoepen als gekken zij rookt en ik rookte! En hoe!!! Dus met het schuim van het snoep op onze kaken hebben we ook nog spelletjes gedaan en wat geknutseld. Dit is natuurlijk je reinste verwennerij en afleiding voor mij dus ik ben haar super dankbaar ervoor dat ze  
er is voor mij, dikke kus mus voor jou Fien xxxx.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten